شیائومی Mi CC9 Pro با دوربین 108 مگاپیکسلی معرفی شد.

آبان 14، 1398 |

نویسنده : جانبی شو
بازدید : 1145
شیائومی Mi CC9 Pro با دوربین 108 مگاپیکسلی معرفی شد.

 

بالاخره پس از چند ماه شنیدن شایعات راجع به گوشی جدید شیائومی، این برند محصول جدید خود به نام Mi CC9 Pro را با پنج دوربین معرفی نمود. دوربین اصلی آن 108 مگاپیکسل است که جنجال زیادی را به پا کرده است. حال با هم بیشتر به جزئیات این گوشی میان رده خواهیم پرداخت.

 

 

دوربین:

بدون شک جالب‌ترین قسمت این گوشی دوربین پنج گانه آن است که به همراه دو فلش LED در پشت آن قرار گرفته است. دوربین اصل 108 مگاپیکسلی از سنسور سامسونگ ISOCELL استفاده می‌کند که حاصل همکاری شرکت کره‌ای و چینی شیائومی می‌باشد و برای اولین بار در گوشی می میکس آلفا از آن رونمایی شد. مهم‌ترین ویژگی‌هایی که شیائومی با افتخار از آن یاد می‌کند، استفاده از لنز F1.7 8P می‌باشد(تنها در نسخه پریمیوم ادیشن در دسترس خواهد بود). جالب است بدانید که Mi CC9 Pro اولین گوشی جهان می‌باشد که از این لنز استفاده می‌کند و بنابر ادعای شیائومی با قرارگرفتن آن در کنار سنسور 1/1.33 اینچی، می‌توانند تصاویر با جزئیات بالا و عملکرد بسیار عالی را در شرایط نور کم در اختیار بگذارد.

 

 

شیائومی در دوربین اصلی این محصول از یک سنسور فوق عریض 20 مگاپیکسلی با زاویه دید 117 درجه استفاده کرده است؛ همچنین در پایین این دوربین از یک دوربین کوچک ماکرو استفاده شده است که می‌تواند تصاویر در فاصله 1.5 سانتی متری را با جزئیات بالا به ثبت برساند. دوربین پنجم این دستگاه برای ثبت تصاویر پرتره نصب شده است، اما بجای سنسورهای 2 مگاپیکسلی عمق سنج، از یک سنسور 12 مگاپیکسلی تله فوتو با قابلیت بزرگنمایی 2 برابری استفاده شده است.

 

 

نمایشگر و سخت افزار:

این گوشی دارای نمایشگر 6.47 اینچی خمیده AMOLED با رزولوشن 2340x1080 پیکسل (Full HD+) می‌باشد. حاشیه پایینی این دستگاه 3.43 میلی‌متر است و در قسمت بالای آن ناچی به شکل قطره آب قرار گرفته که پذیرای دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی دستگاه می‌باشد. چیپست تعبیه در این دستگاه همانطور که پیش‌تر اعلام شده بود، اسنپدراگون 730G است که با 8 گیگابایت حافظه رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی همراه شده است. اشاره‌ای به نسخه دقیق سیستم عامل این گوشی نشده، اما به احتمال بسیار بالا اندروید 9 با رابط کاربری MIUI 11 شخصی‌سازی شده است.

 

 

طراحی و باتری:

طرح پشت این دستگاه از شیشه سه‌بعدی است و از یک بلند و جک 3.5 میلی‌متری هدفون با پشتیبانی از فناوری صوتی Hi-Res بهره می‌برد. در بخش تغذیه انرژی شیائومی Mi CC9 Pro ، باتری 5260 میلی‌آمپری در نظرگرفته شده است که به لطف پشتیبانی از شارژ سریع 30 واتی، می‌تواند در مدت زمان 30 دقیقه، 58 درصد از باتری گوشی را پر کند.

 

 

عرضه و قیمت:

پیش فروش می سی سی 9 پرو از امروز در دو ظرفیت 6/128گیگابایت و 8/256 گیگابایت شروع خواهد شد که نسخه پایه با قیمت 400 دلار و نسخه دیگر با قیمت 440 دلار به فروش می‌رسند. همچنین شیائومی برای نسخه پریمیوم ادیشن این قیمت 450 دلاری در نظر گرفته شده است.